Επίπλωση και Εξοπλισμός Καταστημάτων Ένδυσης – Υπόδησης
Ο σχεδιασμός του καταστήματός σας θα δείξει στους πελάτες πόση βαρύτητα έχετε δώσει στην επιχείρησή σας, και με αυτόν τον τρόπο θα τους ενημερώσετε αν αξίζει να επισκεφθούν τον χώρο σας. Αφιερώστε χρόνο για να βρείτε την έμπνευση που χρειάζεστε πριν σχεδιάσετε το δικό σας κατάστημα ένδυσης – υπόδησης, και σίγουρα το αποτέλεσμα θα σας αποζημιώσει.
Μόλις έχετε μια ιδέα για το γενικό σχέδιο του καταστήματός σας και το πλάνο τοποθέτησης των προϊόντων, θα πρέπει ακολούθως να εξετάσετε τον τρόπο προβολής των προϊόντων και τον εξοπλισμό του χώρου. Ο εξοπλισμός αποτελείται από μόνιμα σταθερά μέρη του καταστήματός σας, όπως τα φωτιστικά, οι πάγκοι, τα ράφια και τα δοκιμαστήρια. Η προβολή των προϊόντων μπορεί να υλοποιηθεί με κινητές, ευέλικτες και προσαρμόσιμες λύσεις, όπως αρθρωτές μονάδες, τραπέζια, λεπτές σανίδες και κρεμάστρες ρούχων.
Τα είδη εξοπλισμού και προβολής έρχονται σε όλα τα σχήματα, τα μεγέθη και τα στυλ. Τα τρία κορυφαία πράγματα που πρέπει να λάβετε υπόψη όταν επιλέγετε είδη εξοπλισμού και προβολής είναι το εμπορικό σήμα του καταστήματός σας, τα είδη των προϊόντων που προσφέρετε και ο χώρος στον οποίο βρίσκονται τα προϊόντα σας. Τα υλικά των ειδών εξοπλισμού και προβολής μπορούν να ποικίλλουν ανάλογα με το στυλ, τα χρώματα και τη διαρρύθμιση του καταστήματος. Μπορείτε να επιλέξετε από μια μεγάλη γκάμα υλικών, όπως ξύλο, σίδερο, αλουμίνιο, γυαλί, pvc, ακρυλικό, κλπ.
Οι ειδικοί στον σχεδιασμό καταστημάτων ένδυσης – υπόδησης συμφωνούν ότι οι τοίχοι, τα δάπεδα, ο εξοπλισμός και τα υλικά προβολής των προϊόντων του καταστήματός σας πρέπει να δημιουργούν ένα συντονισμένο σκηνικό που καθορίζει το εμπορικό σήμα σας και επιτρέπει στα προϊόντα σας να ξεχωρίζουν. Για τα καταστήματα που έχουν μία μινιμαλιστική σχεδίαση, η χρήση γυαλιού στα χωρίσματα και στα ράφια μπορεί να ενισχύσει τη συνολική εμφάνιση. Το γυαλί προσθέτει μια αίσθηση καθαρότητας και ελευθερίας, που έχει ως αποτέλεσμα να κάνει τον χώρο να φαίνεται μεγαλύτερος από όσος πραγματικά είναι. Επίσης, ένας εντυπωσιακός και στρατηγικά τοποθετημένος φωτισμός μπορεί να δώσει μεγαλύτερη έμφαση στα προϊόντα που παρουσιάζετε.
Ο βασικός κανόνας κατά την επιλογή των ειδών εξοπλισμού και προβολής είναι πως ο κύριος στόχος πρέπει να προσανατολίζεται στην τοποθέτηση των προϊόντων σας στο μπροστινό μέρος και στο κέντρο. Αλλά ταυτόχρονα, η συνολική εμφάνιση, το στυλ και η σημασία στη λεπτομέρεια είναι η μεγαλύτερη ευκαιρία για να δώσετε ώθηση στο κατάστημά σας. Επιλέξτε εξαρτήματα και υλικά που ταιριάζουν με τις συλλογές των προϊόντων σας, χωρίς να τα υπερκαλύπτουν.
Ένα είδος εξοπλισμού που πρέπει να ληφθεί υπόψη είναι τα καθίσματα, τα οποία προορίζονται για τους πελάτες που θέλουν να ξεκουραστούν, αλλά και για εκείνους που τους συνοδεύουν. Επίσης, μπορούν να χρησιμοποιηθούν από τους πελάτες που